غذاهای هورمونی





















دوست من

اگه يه جايي رو براي تهيه هورمن رشد معرفي كنيد ممنون ميشم

 

jacobnazarade

6 April 2007, 12:26 AM

با سلام خدمت دوستان

 

jacobnazarade

23 January 2006, 06:24 PM



دوست عزیز trova جان عجب پست و تاپیک فسیلی رو از زیر خاک کشیدی بیرون .
من از طریق شیلات توانستم پیدا کنم ولی قیدش رو زده بودم دیگه دنبالش نرفتم البته می گفتن شیلات هم ممنوع کرده چون برای پرورش ماهی ها خوراکی از ان استفاده می کردند ولی بشنو و باورنکن هست .ماهی هایی با قدرت تحمل اب هایی سردتر از زادگاههایشان نیز دلیل دیگری برای این امر بود.

زمان ثابت کرد که این ماهی ها چنان هم که نشان میدهد در طول زمان انچنان مقاوم نبوده و مشکلات خاص خود را دارند.

من سعی میکنم زیاد حاشیه نروم و زود برسم به اصل مطلب مورد نظر شما که حتمن میخواهید این کار را در اکواریومتان انجام دهید.

شما با هورمون رشد میتوانید مثلن ماهی دیسکس دو سانتی خود را به رنگ زمانیکه مثلن حدود ده سانت طول دارد دراورید. البته خیلی از دیسکس های کوچک و بزرگی که با قیمت کم و رنگهای بسیار زیبا در مغازه های ایران هستند از این ترفند بی نصیب نمانده اند. و صادر کنندگان اسیای جنوب شرقی زحمت انرا بجای ما کشیده اند!

واضح است که این ماهی ها در اکواریوم های ما که هورمون مصرف نمی کنیم اگر زنده بمانند بتدریج رنگشان از ذست میرود.

مقاله های زیادی هست در مورد امراض بیشتر و طبعن مرگ سریعتر این ماهی ها بعد از استفاده از هورمون.

اخیران ماهی هایی که در شب میدرخشند در بازار ماهی های اکواریومی یکی دیگر از موارد استفاده از هورمون ها است و در انگلستان جنجال به پا کرده. این هورمون از ژله ماهی ها گرفته شده و به ماهی زبرا اضافه شده.دعوا سر این مطلب است که تولید کننده های تایوانی میگویند "این ماهی ها بی خطر و اشعه انها بی ضرر بوده و قوانین واردات انگلستان را نقض نمیکند و ورود این ماهی ها از تایوان منع قانونی ندارد" ولی گروهی از خریداران و طرفداران محیط زیست جلوی این کاسبی پر منفعت ایستاده اند.

از نوشته کوتاه من پیداست که منهم با این کار مخالفم ولی این نظر شخصی من است و شما حق دارید که موافق یا مخالف باشید.

صرفنظر از این موضوع پیشنهاد میکنم موضوع (Genetically Modified Fish) یا GM Fishرادر اینترنت مطالعه کنید اگر بازهم مایل به استفاده از هورمون بودید بفرمایید تا فروشنده ای را که ادعا میکند از این گونه هورمون ها را دارد به شما معرفی کنم.

پیروز باشید.

ابا سلام خدمت دوست عزیز انوش و راهنمایی های مربوط

 

trova

5 April 2007, 11:05 PM


شاید به نظر من هم شاید تا حدی دخالت د ر طبیعت باشه و لی الان اکثرا برای تولید گوشت و حتی مرغ های خوراکی که خود ما ه م از ان استفاده می کنم از هورمونهای رشد استفاده می کنند ما هم می خوریم در کشورهایی مثل انگلستان دو نوع عرضه محصولات داریم یکی رو به همین روش هورمونی بزرگ کرده اند و در اختیار قرار می دهند ویک نوع رو بدون استفاده از هورمون البته بسیار گران تر به نسبت اول
می خواهم برای یک بار هم که شده امتحان کنم اگر راهنمایی های لازمه برای تهیه و غیره بفرمایید ممنون می شوم

اگه يه جايي رو براي تهيه هورمن رشد معرفي كنيد ممنون ميشم

 

jacobnazarade

6 April 2007, 12:26 AM

با سلام خدمت دوستان

 

paeezan27

7 April 2007, 07:44 PM



دوست عزیز trova جان عجب پست و تاپیک فسیلی رو از زیر خاک کشیدی بیرون .
من از طریق شیلات توانستم پیدا کنم ولی قیدش رو زده بودم دیگه دنبالش نرفتم البته می گفتن شیلات هم ممنوع کرده چون برای پرورش ماهی ها خوراکی از ان استفاده می کردند ولی بشنو و باورنکن هست .

با سلام خدمت دوستان

 

discus1

25 April 2007, 12:07 PM



دوست عزیز trova جان عجب پست و تاپیک فسیلی رو از زیر خاک کشیدی بیرون .
من از طریق شیلات توانستم پیدا کنم ولی قیدش رو زده بودم دیگه دنبالش نرفتم البته می گفتن شیلات هم ممنوع کرده چون برای پرورش ماهی ها خوراکی از ان استفاده می کردند ولی بشنو و باورنکن هست .
سلام اگر میتونید بگید از کجا تهیه کردید من هم لازم دارم.

بيشتر هورمن هاي موجود ماهي رو فقط چاق مي كنه

 

arashmax

20 November 2007, 12:01 AM

سلا من شنیدم بیومار همون هورمون رشد برای ماهی هست

 

Anoush

20 November 2007, 10:45 AM


آیا درسته ؟؟؟

سلا من شنیدم بیومار همون هورمون رشد برای ماهی هست

 

Unknown97

20 November 2007, 11:27 PM


آیا درسته ؟؟؟


خیر، درست نیست.

بيومار، هورمون رشد نيست ولي غذاهاي

 

alex21204

29 April 2008, 09:51 PM

Extrod شده از جمله بيومار فرانسه كه بدن ماهي سريعا پروتئين اين نوع غذاها را در زمان كوتاهي جذب مي كند و مي توان روزانه بيش از 7 - 8 بار به ماهي غذا داد به نوعي سرعت رشد ماهي را زياد مي كند.

اگه دنبال هورمون رشدي 1 سر برو پلاسكو فكر كنم 2500 تومان قيمتشه همشونم دارن

 

Unknown97

29 April 2008, 11:31 PM

اينهايي كه شما ميفرمائيد رو قبلا بنده امتحان كردم و در بلند مدت كه تست كردم با ماهي هايي كه از اين نوع غذا نميدادم ديدم ارزش قيمتش رو نداره. فكر كنم 5 - 6 بسته دارم خواستيد هر بسته رو ميدم 2000 تومان

 

alex21204

30 April 2008, 01:01 AM

.

اينهايي كه شما ميفرمائيد رو قبلا بنده امتحان كردم و در بلند مدت كه تست كردم با ماهي هايي كه از اين نوع غذا نميدادم ديدم ارزش قيمتش رو نداره. فكر كنم 5 - 6 بسته دارم خواستيد هر بسته رو ميدم 2000 تومان

 

Unknown97

7 May 2008, 12:55 AM

.
دوست عزيز ناراحت نشو اما من از اين چيزا به ماهيم نميدم 1 سر فروم فلاورو ببيني ميفهمي
منم ميدونم اينا چين اما اين فروم گذاشتن كه در مورد هورمون صحبت بشه ديگه:icon_cool:lover:

اگر ميخواهيد ماهي شما سالم، سرحال و ... باشد به هورمون رو نياوريد چون در كوتاه يا دراز مدت اثرات سوء شديدي خواهد داشت

 

oskar59

13 February 2009, 01:45 AM

.

با سلام

 

moh@mm@d reza

13 February 2009, 01:54 AM


می خواستم بدونم هورمون رشد چقدر کار تکثیر رو سریعتر می کنه :icon_ques ، دوم اینکه آیا تو این داروخونه دامپزشکیا هورمون رنگ کردن ماهی هم وجود داره:icon_wink

با سلام

 

oskar59

9 April 2009, 12:40 AM


می خواستم بدونم هورمون رشد چقدر کار تکثیر رو سریعتر می کنه :icon_ques ، دوم اینکه آیا تو این داروخونه دامپزشکیا هورمون رنگ کردن ماهی هم وجود داره:icon_wink

استفاده از هورمون رشد به این سادگی ها که فکر می کنید نیست دوست عزیز. هورمون برای رنگ کردن هم تو اکواریوم فروشی ها پیدا میشه.

استفاده از هورمون رشد به این سادگی ها که فکر می کنید نیست دوست عزیز. هورمون برای رنگ کردن هم تو اکواریوم فروشی ها پیدا میشه

 

Amir 1986

9 April 2009, 12:48 AM

.

عید بر عاشقان مبارک
دوست عزیز اول باید سر موجودیت این هورمون مطمئن شویم ؛ اگر شما یا دوستانتان استفاده کرده اید یا دیده اید اطلاعاتش را بدهید چون جای شما خالی امروز من کل اسکندری را گشتم بنده خداها کلا با ماهی مشکل داشتند تازه یک نفر با شک گفت که احتمال وجودش است ؛ من حتی داروخانه دامپزشکی دانشگاه هم رفتم ایشان بدتر از بقیه :icon_cry::icon_cry:
القصه داستان به جایی رسید که نزد معاونت دانشکده دامپزشکی که تخصص آبزیان داشتند رسیدیم و ماوقع را از ایشان جویا شدیم ؛ کاشف به عمل آمد که به نظر ایشان نیز همچین چیزی وجود خارجی ندارد البته ما در این فکر بودیم که ایشان اصلا ماهی زینتی دیده اند:icon_twis:icon_cry:

دوما هورمون رنگ کردن منظور این است :
1-
شما پرت با طرح پرچم دیده اید چطور میتوان این کار را کرد
2-
پرتهایی که در ماهی فروشیها هستند روزهای اول به قدری پررنگند که انگار لامپ رنگی قورت دادهاند که این با غذاهای خوراکی به دست نیاید ؛ شخصی میگفت که ایشان را مدتی در آبهایی نگه میدارند که نوعی رنگ در آب حل شده آیا از این مورد نیز اطلاعاتی دارید

قصه ما به سر رسید هورمون به هیچ کس نرسید:icon_mrgr:icon_mrgr

سلام

 

moh@mm@d reza

9 April 2009, 09:01 AM


دوست عزیز اگه دنبال این جور کارا هستید باید بگم که بی فایده هستش و بیشتر در خارج از کشور این کارها صورت میگیره و روی بدن ماهی نقش میدن و جدیدا هم ماهی ها شماره دار شدن !
توی ایران فکر نکنم کسی ازین کارا انجام بده و تازه اگه هورمونش رو هم پیدا کنید احتمالا خیلی گرونه و فوت و فن خودشو داره که بعیده کسی به راحتی چگونگی کارشو برای شما توضیح بده .

عید بر عاشقان مبارک

 

omid713

9 April 2009, 10:39 PM


دوست عزیز اول باید سر موجودیت این هورمون مطمئن شویم ؛ اگر شما یا دوستانتان استفاده کرده اید یا دیده اید اطلاعاتش را بدهید چون جای شما خالی امروز من کل اسکندری را گشتم بنده خداها کلا با ماهی مشکل داشتند تازه یک نفر با شک گفت که احتمال وجودش است ؛ من حتی داروخانه دامپزشکی دانشگاه هم رفتم ایشان بدتر از بقیه :icon_cry::icon_cry:
القصه داستان به جایی رسید که نزد معاونت دانشکده دامپزشکی که تخصص آبزیان داشتند رسیدیم و ماوقع را از ایشان جویا شدیم ؛ کاشف به عمل آمد که به نظر ایشان نیز همچین چیزی وجود خارجی ندارد البته ما در این فکر بودیم که ایشان اصلا ماهی زینتی دیده اند:icon_twis:icon_cry:

دوما هورمون رنگ کردن منظور این است :
1-
شما پرت با طرح پرچم دیده اید چطور میتوان این کار را کرد
2-
پرتهایی که در ماهی فروشیها هستند روزهای اول به قدری پررنگند که انگار لامپ رنگی قورت دادهاند که این با غذاهای خوراکی به دست نیاید ؛ شخصی میگفت که ایشان را مدتی در آبهایی نگه میدارند که نوعی رنگ در آب حل شده آیا از این مورد نیز اطلاعاتی دارید

قصه ما به سر رسید هورمون به هیچ کس نرسید:icon_mrgr:icon_mrgr
سلام
ماشاالله چه پشتکاری دارید :icon_arro
اول از همه پیشنهاد می کنم بجای رفتن پیش این عزیزان بیشتر به منابع خارجی رجوع کنی. دوم این که ده ها نوع هورمون وجود داره که برای ماهی ها استفاده میشه که هر کدوم کاراییه خاص خودشو داره یکی برای تکثیر مصنوعی یکی دیگه برای یکسان سازی لارو ها از نظر جنسیت و موارد دیگه.
برای رشد ماهی هم اطلاع زیادی ندارم ولی تا جایی که می دونم از هورمون های دامی و حتی انسانی استفاده می کنن (البته فقط شنیدم).چند روز پیش هم یکی از دوستان می گفت که در بعضی از غذاهای هورمونی موجود در بازار از متیل تستوسترون استفاده شده.

اون پرت هایی که شما دیدید به وسیله لیزر خال کوبی و در قسمت های رنگی رنگدانه به پوستشون تزریق شده.
پرت های رنگی هم یا به وسیله رنگدانه هایی که به غذاشون اضافه می کنن و یا اونا رو در محلول های رنگی مخصوص قرار می دن و به این شکل در میارن

با سلام

 

oskar59

3 June 2009, 01:47 AM


دوستان دایی من از چین جنس وارد میکنه وماهی بازه باهاش راجعب هرمون صحبت کردم گفت هرمونای اونجاست که برای رشد سریع ماهی قراره یک مقدار برای من ودوستم که اکواریوم فروشه و تو زیرزمینشون ماهی پرورش میده بیاره اگه اورد ما امتحان میکنیم ونتیجهرو به شما میگیم

سلام


ماشاالله چه پشتکاری دارید :icon_arro
اول از همه پیشنهاد می کنم بجای رفتن پیش این عزیزان بیشتر به منابع خارجی رجوع کنی. دوم این که ده ها نوع هورمون وجود داره که برای ماهی ها استفاده میشه که هر کدوم کاراییه خاص خودشو داره یکی برای تکثیر مصنوعی یکی دیگه برای یکسان سازی لارو ها از نظر جنسیت و موارد دیگه.
برای رشد ماهی هم اطلاع زیادی ندارم ولی تا جایی که می دونم از هورمون های دامی و حتی انسانی استفاده می کنن (البته فقط شنیدم).چند روز پیش هم یکی از دوستان می گفت که در بعضی از غذاهای هورمونی موجود در بازار از متیل تستوسترون استفاده شده.

اون پرت هایی که شما دیدید به وسیله لیزر خال کوبی و در قسمت های رنگی رنگدانه به پوستشون تزریق شده.
پرت های رنگی هم یا به وسیله رنگدانه هایی که به غذاشون اضافه می کنن و یا اونا رو در محلول های رنگی مخصوص قرار می دن و به این شکل در میارن
سلام
دوست عزیز مشکل من اینه که این ده ها نوع هورمون را از کجا تهیه کنم و دوم اینکه همین الان تو شبکه خبر سالن پرورش ماهی زینتی تو اصفهان نشون میداد که یه تانک پر آنجل که کل بدنش قرمز بود این آنجل تو بازار هم پیدا میشه 

 

jacobnazarade

23 January 2006, 06:24 PM


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 7 / 12 / 1389برچسب:غذاهای هورمونی,ساعت6 بعد از ظهرتوسط سامان ز؛ خاطره | |